Ta strona wykorzystuje cookies do lepszego działania serwisu. Przeglądając nasz serwis zgadzasz się na ich stosowanie. Możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach przeglądarki ...dowiedz się więcej

Akceptuję

język/languageemailhome
Pb-free - RoHS


foto:


foto:


foto:


foto:


foto:


foto:


foto:





FAQ

Jak mogę skorzystać z serwisu EVR

Jak zacząć:  Wpisz informacje o produkcie do formularza zgłoszeniowego lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta. Udzielimy niezbędnych informacji !

Co to jest numer zgłoszenia:To numer autoryzujący produkt do obsługi serwisowej w naszym serwisie. Dzięki niemu możemy w łatwy sposób zidentyfikować klienta, produkty i sposób obsługi. Numer ten jest unikatowy i przyznawany dla każdej przesyłki dostarczanej do EVR.
Jeśli jesteś już klientem/Partnerem  EVR możesz bezpośrednio zalogować się do systemu i sprawdzić informacje o  produkcie poprzez podanie nadanego numeru zlecenia - nie musisz pamiętać o numerze seryjnym, modelu,itp.

Jak opisać uszkodzenie:  Napisz o zaobserwowanej wadzie produktu , jeśli możesz dołącz opis konfiguracji, w której sprzęt pracował przed usterką.

Jak zamówić kuriera: Wypełnij opcje dostawy w formularzu  zgłoszeniowym lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta . Po zarejestrowaniu numeru  zgłoszenia podamy warunki obsługi produktu.

Przed wysyłką produktu

Jak pakować: Produkty uszkodzone wymagają takiej samej ochrony jak nowe. Zadbaj o ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi produktu umieszczając produkt w opakowaniu i eliminując możliwość jego swobodnego przemieszczania się ( użyj wypełnienia - stryropian, gąbka,karton, folia bąbelkowa).

Pamietaj o środowisku - wykorzystaj powtórnie opakowanie!

Jakie dokumenty dołączyć: Jeśli korzystasz z internetowego systemu zgłoszeń - nie musisz nic dołączać. Wszystko zapisane jest w systemie informatycznym EVR i będzie przekazane serwisantowi. Jeśli zgłaszasz naprawę telefonicznie  postępuj  zgodnie z instrukcją przekazaną przez Biuro Obsługi Klienta.  Zwykle jest to nadany nr zgłoszenia ,opis uszkodzenia  a dla przesyłek zawierających większą ilośc sztuk jest to lista zawartości.

W trakcie naprawy

Jak sprawdzić status produktu: Podczas zgłoszenia produktu do naprawy otrzymałeś nr zlecenia - wystarczy klinąć przycisk STATUS NAPRAWY - i wpisać nr zlecenia oraz Twój adres e-mail. System automatycznie wyświetli informajcę o zleceniu. Jeśli  jesteś naszym zarejestrowanym Partnerem wystarczy zalogować się do systemu WEBRMA - wsystkie infromacje w jednym miejscu.

Kiedy nastapi zwrot produktu: Ta informacja zostaje przypisana produktowi już w momencie jego przyjęcia. Możesz sprawdzić termin zwrotu podając nr zgłoszenia i swój adres e-mail w formularzu, zadzwonić lub napisać   .

Po naprawie:

Jak sprawdzić datę i czas dostawy:  Po zakończeniu obsługi nasz system automatycznie prześle do Ciebie e-mail o zakończeniu obsługi , procedurze zwrotu towaru po naprawie oraz opcji płatności.

Jeśli korzystasz z systemu WEBRMA firmy EVR to masz dostęp do sposobu  realizacji wysyłki, nr listu przewozowego, daty jej realizacji.

Każdy nasz Klient może sprawdzić informację o swoich zgłoszeniach online - wystarczy e-mail i nr zgłoszenia.

Co to jest audyt jakości w EVR: To specjalne i niezależne procedury kontrolujące jakość wykonywanych usług. Jeśli  chciałbyś podzielić się uwagami o jakości obsługi EVR prosimy o kontakt.



HANDCRAFTED by EGO and RafiRAFA  
EVR Systems
RMA application

e-mail:
hasło:

* naprawiasz w EVR :) *

darmowe przesyłki zwrotne
teraz - transport zwrotny gratis*
zapoznaj się z naszą promocją