język/languageemailhome
Pb-free - RoHS


foto:


foto:


foto:


foto:


foto:


foto:


foto:





Ważne informacje dla Klientów / FAQ

Jak mogę skorzystać z usług EVR

Jak zacząć:  Wpisz informacje o produkcie do formularza zgłoszeniowego lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta. Udzielimy niezbędnych informacji !Wpisz informacje o produkcie do wiadomości e-mail (zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi kwalifikacji produktu do naprawy) lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta. Udzielimy niezbędnych informacji !

Co to jest numer RMA:To numer autoryzujący produkt do obsługi serwisowej. Dzięki niemu możemy w łatwy sposób zidentyfikować klienta, produkty i sposób obsługi. Numer ten jest unikatowy i przyznawany dla każdej przesyłki dostarczanej do EVR.
Jeśli jesteś już klientem/Partnerem  EVR możesz bezpośrednio zalogować się do systemu i sprawdzić stan produktu poprzez podanie nadanego numeru RMA - nie musisz pamniętać o numerze seryjnym, modelu,itp.

Jak opisać uszkodzenie:  Napisz o zaobserwowanej wadzie produktu , jeśli możesz dołącz opis konfiguracji, w której sprzęt pracował przed usterką.

Jak zamówić kuriera: Wypełnij opcje dostawy w formularzu  zgłoszeniowym lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta . Po zarejestrowaniu numeru  zgłoszenia podamy warunki obsługi produktu.

Przed wysyłką produktu

Jak pakować: Produkty uszkodzone wymagają takiej samej ochrony jak nowe. Zadbaj o ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi produktu umieszczając produkt w opakowaniu i eliminując możliwość jego swobodnego przemieszczania się ( użyj wypełnienia - stryropian, gąbka,karton, folia bąbelkowa).

Jakie dokumenty dołączyć: Jeśli korzystasz z internetowego systemu zgłoszeń - nie musisz nic dołączać. Wszystko zapisane jest w systemie informatycznym EVR i będzie przekazane serwisantowi. Jeśli zgłaszasz telefonicznie  postępuj  zgodnie z instrukcją przekzaną przez Biuro Obsługi Klienta. Zwykle jest to nadany nr RMA,opis uszkodzenia  a dla przesyłek zawierających większą ilośc sztuk s- lista zawartości.

W trakcie naprawy

Jak sprawdzić status produktu: Potwierdzenie statusu obsługi produktu znajdziesz w systemie RMA online firmy EVR. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem  zarejestruj się lub napisz, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta - udzielimy niezbędnych informacji.

Kiedy nastapi zwrot produktu: Ta informacja zostaje przypisana produktowi już w momencie jego przyjęcia. Możesz sprawdzić termin zwrotu podając nr RMA.

Po naprawie:

Jak sprawdzić datę i czas dostawy: Jeśli korzystasz z systemu RMA online firmyEVR to masz dostęp do sposobu  realizacji wysłki, nr listu przewozowego, daty jej realizacji . Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem skontaktuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.

Co to jest audyt jakości w EVR: To specjalny, niezależny dział kontrolujący jakość wykonywanych usług. Jeśli  chciałbyś podzielić się uwagami o jakości obsługi EVR prosimy o kontakt.



HANDCRAFTED by EGO  
EVR Systems
RMA application

e-mail:
hasło:

* naprawiasz w evr *
darmowe przesyłki zwrotne
teraz - transport zwrotny gratis

super ceny przesyłek dla zgłaszających naprawy